25JANUARI2012

HYE !!!!!
wani nak cerita pasal semalam . semalam lepas online wani tenguk tv sampailah ibu balik 11.30p.m . tengah tenguk tv wani makan buah jambu yang color merah tuhh dengan kuah rojak Yummyyy XD wani tenguk cerita india 'Mann' dekat tv2 sampailahh pukul 12.30p.m ttbe rumah blackout . Amboyyy nasib ada ibu kalau tak aku nagis weyhh :P ambil torchlight On tak boleh sbb tak charge -- atlast gunalahh fone aku yg berkuasa tinggi menghasilkan cahaya yang terang . keluar rumah nak tenguk semua orang ke blackout .

Uolls !keluar rumah sume org ada elektrik -- ibu dah mengamuk ahh apa lagi . then masuk rumah ibu ckp tidur jee . aku kejam mata tapi mmg tak boleh tidur . ttbe ibu ckp "adik , boleh tidur?" ku ckp "tak" ibu ckp "jom kita cari hotel ibu tak tahan panas" kteorg pun tukar baju lah kan dlm gelap gelap tuhh . then keluar rumh  gate rumah aku tak boleh ttup dari luar . ibu tekan remote tak boleh ttup . last last kteorg tinggalkan rumah dgn gate trbuka sikit .

ibu prg bank nak keluarkan duit . tahu tak kad bank ibu trtinggal dlm handbeg aku dlm bilik :3 ibu patah balik rumah aku masuk rumah pukul 1a.m masetuhh dgn kuasa lampu handfone aku prg naik bilik aku . SERAM DHOO aku mmg kuatkan iman je pagi tuhh :/ lepastuh prg Maybank dgn PublicBank dua dua tak boleh bt urusan -- luckly , aku ada rm168 . aku dgn ibu tidur dkt Hotel Marsbella dkt jalan Simbang . satu malam RM88 lepas duit yg aku ada . pukul 7 lebih ibu kejut ajak balik . balik rumah DAH ADA ELEKTRIKK !yeayyyyy !!!alhamdulilahh , syukur padaNya :) harap harap tkd lah blackout segala lagi Aminn :)

SEKIAN ...