3JANUARI2012

OK!OK!OK!
aku tengah bengang !!!!!!!!benggang !!!!!!!!!!!!!!
Semamangnya semua tahu hari ini hari pendaftaran Asrama SMK(P)Sultan Ibrahim , JB
pagi pagi pukul 7.15a.m dah bangun bersiap nak ke sekolah
8.15a.m gerak dan smpie sch 9.45a.m dan prg pjbt nk jmp SheryJuuunnn :))
tpi dy tkd then terus ke asrama 2 ad ceramah F1 
ibu ajak breakfast Oklahhh 
then , ibu drop dkt asrama 2 ibu balik sbb katanyaa daftar lmbt
cause bu kerja pukul 2p.m
keluar kereta terus nagis sbb engatkan tk dpt jmpe ibu if dah daftar
bila pendaftaran dah buka Cepat cepat masuk dgn Pip
letak borang je SheryJuun ckp "htr hri ni tak masuk hri ni"
tunggu ckgu call bru boleh masuk XP *ini aku suka 
call esok eh SheryyJuun mlm ni dpt tgk VanilaCoklat Auwwwwwww
Errr , aku mcm like what ??????cool gilakk kan 
nak masuk asrama puun mcm ap je susah dia --
then , call ayah nak mintak ambil bwa balik rumah Satu call pun dy tk angkat
At last ibu baru smpie rumah patah balik ambil aku dkt asrama 2
Kesiann ibuuu :/ then tdi ibu mcm tak sihat
Aku dah ckp tak nak masuk hostel sebab nak jaga ibu
Dah sume nak sgt aku masuk hostel tu ibu sakit siapa tahu ??
Kalau boleh bawa fone kan senangg !!!
Okayy , dahlahh aku penat nak fikir
Ya , Allah Tolong jaga ibu wani bila wani tak ada dekat sisi beliau :/
kesian dia tinggal sorg sorg dlm rumahh jagakan ibu
dan beri perlindungan yang secukupnyaa dan jauhkanlah
dari segala ancaman buruk Aminn :))
HOPE EVERYTHINGS GOES FINE :))
sincerely ,
WanieYayahKar:)