HARI INI KAU DATANG RIANG !!!

Hahh , tenguk tu thums up kan . thumbs up tu khas untuk kau seorang XD #aku tak tahu apa aku merepek Nak cerita pasal perkara yang berlaku beberapa minit lepas -- Fuhhh , aku sebenarnya tengah print gambar tetiba terasa nak online sambil cari gambar hello kitty untuk kak Paa  

Aku buka twitter then dekat TL aku penuh bualan mesra dua insan ini . aku pun mulalah menyakat mereka berdua . then , ad satu insan ini tweet sebegitu Aku bergurau sedemikian bahawa insan yang seorang tadi tu merajuk . Hahh , tiba tiba satu bencana berlaku . and i was like ERRRR ... aku takde niat puun . saja je nak bergurau petang petang ini . dahh jadi macam ini lepastuh semua ini mula dari akulah kan Okayy fine

Aku mintak maaf dan ada insan ini berkata maaf aku ditentang :) I'm glad to hear that . bagus cukup menghiburkan hati aku . lalu dia pun cakap sekian sekian sekian Maaflah saya memang seorang yang akan terima jawapan pertama . bagi saya jawapan pertama jujur dan ikhlas manakala jawapan seterusnyaa palsu dan hanya sedapkan hati seseorang . maaf sekali lagi .

Kepada tiga insan di twitter yang saya telah mengeruhkan keadaan di timeline . saya memohon maaf dari hujung bulu hidung sampai lubang hidung :) Haha mintak maaf lahh pada senior , kawan baik dan junior . salah saya , dan saya akui . ampun tau .

#kenapa kalau salah aku semua orang nampak dan semua orang marah aku tapi kalau salah orang lain tak ada orang pun nampak o.O JANGANLAH MEMILIH . JDI SEORANG YANG ADIL KAYY :) 

seikhlas setulus hati , 
Hazwani Karim