HOSTEL 2012 AWESOMEEE (Y)


ASSALAMMUALAIKUM ,
Lama sungguh saya tak update blog kesayangan ini kan XD sebenarnya ada masa tapi malas nak menaip Hehe wani ada bayak sangat cerita sepanjang 17 hari di asrama Awesome bruhhhhh !!macam macam bende berlaku Hahahaha ada yang gembira dan ada yang duka :) 

Kita mulakan dengan yang gembira dulu XD apa yang gembira sangat ?entahlahh erk yang peting kalau boleh setiap hari wani akan ketawa tak kesahlah bende tu lawak sangat , lawak sederhana , lawak sikit dan tak lawak :3 wani asyik ketawa jee kadang kadang sampai tak ingat dunia :P nak cerita ini . @MusfiraMustafa adalah junior yang pertama tidur dengan wani :P Fira you should be proud Lol kteorg tidur sesame sebab ada sebab lahh yang membuatkan kteorg tidur same same BUT BUT kteorg tkd apalahhh -- jangan fikir lain kay ?alahh , dia junior wani dan wani senior dia , dia kawan wani dan wani kawan dia ITU SAHAJA . jangan nak making up story pulak lepasni ehh :3 since Faizaa sesi pagi ni kteorg mcm getting so close Auwww i love you baby !she's the one for now :P *ketawa besar* selalu jugaklah jumpa Adik sayang kite ni yang bertudung biru dan semakin hari semakin comel tapi semakin hitam sebab hoki kotlhh . jaga muka yee adik ku sayang . 

Hahh , lupa nak cakap wani dapat kelas idaman wani iaitu kelas Prinsip Akaun . orang orang penting 4PA yang dihati @HazieqahHouda @AyunPelik @DiyanaFaris @WardahWahid @JannahAzhan @IzzahAtira @RajaHakimah @NurAmalina @NikNurFarina @PuteriShafika @SophiaArifa @IntanNadiah @Nazirah @Farzana Hahhhh , stakat ini diaorang jelah yang rapat dengan aku yang lain entahlahhh . esok lusa baru kawan kott XD 

Itu yang dekat 4PA tapi kalau dekat asrama orang yang baik dengan wani @NurFarahana @SarahHusna @WardahWahid @ArzaqZulfaaAin @Asnizah @RajaNurHakimah @NurArinah @IzzahAtira @Zuhaila @Amanina @Sofea @IntanNazuha @Awfa @YuhaNajwa @Ericka @Jannah @Amirah @Sakinah @Musfirah @k.Rina @k.Nanie @k.Paa @k.Dila @k.Aten @k.Nilam @k.PqaNani @k.Yanie @k.Fatin @k.Ummul @k.Bella @k.Pipa @k.Muna @k.Fiza @k.Nurun @Nad @Anem @Wani @Eipa @Pain @Ilaika @Fhanaa @Eisya @Emma @Ika @Afiqah @Noni entahlahhh , semua orang baik act :) cume yang ini yang paling baik Hahahahahahaha sebenarnyaa ada banyak lagi cume tak boleh nak ingat time time macam ini XD I LOVE ASRAMAWATI GIRLS *HUGKISSES*


cerita pasal DUKA pulak lahh :3 
Pada 14januari2012 kan ada majlis pengetua tuhh . wani angkat bunga paha uolls XD comel kan *aku perasan sorg sorg* ptg tuhh lepas dah jumpa ibu segala aku mandi ptg lahh kan . after mandi tuhh aku baring atas katil . Nana dah turun studyroom . tinggal lah aku sorg . dah sorg sorg guling kiri guling kanan tetiba aku nagis . nak tahu sebab apa ?sebab aku rindu @FarihaPattinson :/ aku nagis sampai ada bekas bulat dkt cadar tuhh . dah teresak esak cepat cepat aku turun studyroom biar reda sikit . masuk studyroom Nana tanye knp ?aku ckp "rindu Haa" air mata terus jatuh menjurai lahh siakk :P Nana dgn Pip jahat gila dahlah tgh nagis dyorg nyanyi lagu Here Without You sumpah air mata aku lagi tak bleh berhenti . Then , prg dining dgn mata yg merah Imma Monstaaa !duduk dekat kerusi tak nak makan sebab tak ada mood tetiba aku continue nagis . aku control tak nak nagis tapi air mata yang keluar :3 Pip jahat salahkan kak Nurun . kesian kak Nurun tak thu pape . Kak Nurun dedicate buah anngur 4 biji aku makan lah b4 tdo :P keluar dining dduk dkt bendera nagis lagi -- time dyorg sembahyg aku dgn Nana naik dorm ambil baju kurung . aku baring atas katil dan nagis lagi -- AT LAST AKU BERHENTI NAGIS BILA NANA DENGAN PIP PAKSA AKU HAFAL DOA LEPAS SEMBAHYANG . AKU TERUS TAK NAGIS DAHH :) thanks Nana , Sarah , Asnizah , Ain and Pip cause understand me :* hari isnin tuh pun aku nagis sebab Haa -- aku nampak dia Ahhh , malas nak cerita Kbye

For noww , ini jeelah yang aku mampu nak cerita . cerita lain esok lahh . mak aku dah nak balik rumah . tak selesa bila dia ada aku sebuk dengan lappy . Kayy , I love person who loves me :* 

sincerely ,
WanyKarim