kak Fariha XD

http://www.youtube.com/watch?v=X19Hz_5qIis&feature=share



Hye Farihaa !!!!!!#aku tahu Haa tak pernah buka blog aku takpe takpe :3
Kalau ikutkan banyak cerita kita nak share pasal kakak ini Hehe tapi tak payahlah~ ehh , kenapa aku rasa macam satu sekolah tahu aku minat Haa ini ?!? aku ke yang kecohkan ?lol tak tahulah . tapi obvious sangat ramai orang tahu . kadang kadang ada je orang sengaja sebut nama Haa depan aku -- Hahahaha aku suka sebenarnyaa !aku rasa malu bila orang tahu aku minat dia dan kitaorang takde pape pungggg XD mesti ramai cop aku SYOKSENDIRI kannn ?!?!! kawan jelah setakat ini . ahh , memang tak akan ada pape punya AKU JAMIN 99%   Haha , bagi aku kakak ini istimewa bukan oku -- istimewa sebab dy serba boleh XP sempoyy , kelakar , pandai , pandai nyanyi hahhhhhh , PERFECT LAHH SENANG !and i'm totally in love with her #bolehjalan 




Uolls nak tahu hari apa entah ibu jumpa frame ini . 
Ibu:siapa punya ?
aku:adik
Ibu:Ibu letak dekat sini ehh (meja dekat ruang tamu)
aku:hahhhh ?buat apa?tak payahh !
Ibu pun terus letak beberapa minit kemudian aku bergegas ambil balik frame ini dan simpan Hahahaha :D 
pernah satu hari time ibu ambil aku masa tu minggu balik Lalu lah depan sekolah . masa tuh aku tengah nak pakai sit belt . pandang sekolah ada Haa dan dy "bye bye" aku . aku pun membalas lambaian dy . ibu ckp "siapa tu?" aku "kawan" ibu "lelaki ke perempuan?" aku "perempuanlahh kan pakai tudung tu" ibu "ohh" 
*ketawa setan*


ucapan untuk Farihaa #pelik je panggil fariha XD :
Assalammualaikum :P
Haa , wani harap kita still kawan kayy :) I never regret knowing you in my life !Haa baik sangat sangat !wani tak pernah lupa dari detik petama kita berkawan sampai sekarang . I'll never forget you EVER !!!!even kita dah tak rapat macam dulu tapi perasaan wani dekat Haa tak pernah berubah I mean sayang sebagai kakak Bukan yang lain tuhh XD even kita tak bertegur macam last year tapi wani happy sebab at least dapat tenguk Haa dekat sekolah . wani selalu nak tegur Haa tapi wani tak berani . bila Haa jalan wani akan tenguk ataupun wani akan lambaikan tangan dekat Haa tapi Haa tak nampak pun sebab wani buat belakang Haa :P walaupun nampak bodoh tapi itulah yang wani selalu buat . kadang kadang wani nagis bila wani rindu Haa :3 amboi , kan dah jiwang !Hahahahaha , Haa jaga diri baik baik . be the best !good luck spm'12 !!!


"HAZWANI HEART FARIHA:]"

sekian .
       



DITULIS OLEH , 
NUR HAZWANI BINTI KARIM , 4PA